Avís Legal

El domini www.fundaciovaliente.org,  amb tots els subdominis associats, pertanyen a Fundación J. Valiente Pulido ACPE, CIF G63759161 i amb domicili a  Avda. Diagonal 612 3r despatx 15 Barcelona 08021.

Tots els drets de propietat industrial i intel·lectual de les pàgines web presentades en aquests dominis, així com també dels elements que contenen aquestes pàgines (que inclouen, entre d’altres, textos, animacions, imatges, sons, àudio, vídeo, documents o programari), ja sigui agafats individualment com conjuntament, són d’exclusiva propietat de Fundación J. Valiente Pulido ACPE  o s’ofereixen sota les convenients autoritzacions dels seus autors titulars. Per tant, tots els continguts (textos, gràfics, fotografies, logos, icones, imatges, disseny gràfic, programari, etc.) estan sotmesos a drets de propietat intel·lectual i industrial, i protegits per la legislació nacional i internacional.

Queda prohibida la reproducció, utilització, modificació i distribució dels continguts en qualsevol tipus de suport (paper, CD-ROM, pàgines web) sense permís explícit del propietari del domini.

S’autoritzen els enllaços des d’altres pàgines a gramaticaweb.com
L’usuari podrà visualitzar els diferents continguts, imprimir-los i emmagatzemar-los sempre que sigui, únicament i exclusivament per al seu ús personal. Per tant, queda terminantment prohibida la seva distribució i utilització amb finalitats comercials i la seva modificació o alteració.